Liebster Award!! Odchodzimy na moment od tematu. :)

środa, 27 lutego 2013

| | |
Hejka!
Zostałam nominowana do Liebster Award. Jest to przeznaczone dla blogów które nie mają za dużo obserwatorów. Polega to na nominowaniu jakiegoś bloga u siebie i odpowiedzeniu na 11 pytań które zada ci blog który ciebie nominował. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował. :) Możesz nominować 11 blogów. ;)


Odpowiedzi:
1.Co Lubisz jeść? 
Więc tak ja najbardziej lubię jeść pizze. ;) 
2.Jakie zwierzęta lubisz najbardziej?
Najbardziej lubię szczury, świnki morskie, psy, konie i koty. ;) 
3.Ulubiony film? 
Krótka odpowiedz. Wszystkie części zmierzchu. ;D
4.Jakie są twoje zainteresowania?
Interesuje się zwierzętami. Poświęcam im każdą wolną chwilkę. Jakoś nie interesuje się ani tańcem niczym takim. ;) 
5.Lubisz pomagać innym? 
Owszem jeśli mamy na myśli pomoc osobie która nigdy cię nie skrzywdziła gdy ty wyciągałaś pomocna dłoń. Tak lubię pomagać. ;) 
6.Jak wpadłaś na pomysł by założyć Bloga? 
Zima, szybko robi się ciemno, postanowiłam usiąść przed komputerem z Lucynka na kolanach i poczytać blogi o świnkach. Wszędzie tylko regułki z internetu nikt nie pisze ,,z życia wzięte'' tzn. Nikt nie pisze o swoich świnkach ich zachowaniach. Często charakter odbiega od opisu i w ogóle. Pomyślałam, że ja założę właśnie  takiego bloga, w którym będę opisywała moja świnkę to z życia wzięta informacje. :) 
7.Twoje trzy największe wady i zalety?
Hmm.. zalet nie znam za bardzo. :) Ale wady: Jestem leniuchem, troszkę samotnikiem i jestem bardzo uparta. ;) Zalety.. trudno powiedzieć. ;) 
8.O czym najczęściej piszesz notki?
Oczywiście o sytuacjach z mojego i Lucynki życia, które się wydarzyły. ;) 
9.Lubisz świnki morskie? 
Tak, bardzo lubię te prosiaczki domowe <3
10.Ulubiona pora roku i dlaczego? 
Oczywiście lato, ale lubię także wiosnę. Lato, ponieważ są wakacje, dużo czasu dla przyjaciół i zwierzątka, długie dni, wyjazdy nad jeziorko, spotkania z dalszą rodziną, ciepło, słońce, rolki, rower. A wiosna, ponieważ cała przyroda zaczyna nowe życie po zimie. To piękne iść do szkoły czy gdzieś i co jakiś czas spoglądać jak to otoczenie się zmienia jak odżywa. ;D
11.Lubisz jeść warzywa i owoce? :) 
Oczywiście! :) 




Moje pytania;
1.Jakie lubisz zwierzątka?
2.Czy zjadłbyś świnkę morską w Peru? (tam są podawane jako przysmak)
3.Jakie masz hobby?
4.Ulubiona pora roku, dlaczego?
5.Czy lubisz szczury domowe,uzasadnij wypowiedz?
6.Mieszkasz w mieście czy na wsi?
7.Gdzie mieszkasz?
8.Kiedy się urodziłeś?
9.Ilu masz przyjaciół?
10.Ulubiona piosenka?
11.Masz rodzeństwo? 



Nominowani:
1.chomik69.blogspot.com
2.weloveprosiaczkimorskie.blogspot.com





Okey! Ciesze się, że ktoś mnie nominował. I mam nadzieje, że czytelnikom podoba się mój blog i będą go czytali z każdym nowym postem. ;) 

Dziekuje za wszystko!
Paaa! :) 

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

1.Jakie lubisz zwierzątka?
CHOMIK
2.Czy zjadłbyś świnkę morską w Peru? (tam są podawane jako przysmak)
NIE ! JESTEM WEGE
3.Jakie masz hobby?
PROJEKTOWANIE MODY
4.Ulubiona pora roku, dlaczego?
LATO..WAKACJE
5.Czy lubisz szczury domowe,uzasadnij wypowiedz?
TAK.SZCZURY TO SZCZURY.KAŻDE ZWIERZE TRZA SZANOWAĆ
6.Mieszkasz w mieście czy na wsi?
MIASTO
7.Gdzie mieszkasz?
W N=BLOKU
8.Kiedy się urodziłeś?
W LIPCU
9.Ilu masz przyjaciół?
DUUŻO
10.Ulubiona piosenka?
WE FOUND LOVE
11.Masz rodzeństwo?
TAK
chomik69.blogspot.com // pozdrawiam

baby moonlight pisze...

1.Jakie lubisz zwierzątka?
Świnki Morskie, oczywiście....
2.Czy zjadłbyś świnkę morską w Peru? (tam są podawane jako przysmak)
Nie wiem, jak można jeść takie słodkie (z wyglądu:)) zwierzaczki
3.Jakie masz hobby?
Nie mam tak naprawdę żadnego.
4.Ulubiona pora roku, dlaczego?
Zima!!! Dużo wolnego czasu, święta... I nie znoszę upałów!
5.Czy lubisz szczury domowe,uzasadnij wypowiedz?
Lubię. Są na 3 miejscu zaraz po prosiaczkach i psach :)
6.Mieszkasz w mieście czy na wsi?
Na wsi, ale rodzinę mam w mieście
7.Gdzie mieszkasz?
Nazwa mało znana, Gawronki ;)
8.Kiedy się urodziłeś?
31 marca, Wielkanoc :)
9.Ilu masz przyjaciół?
Dwie przyjaciółki, dużo koleżanek
10.Ulubiona piosenka?
"Como Quieres" i "Slow Down"
11.Masz rodzeństwo?
Tak, ma 6 lat i nazywa się Lena, ale mówię na nią (nie wiem czemu) Helena:)

Anonimowy pisze...

Zapraszam na blog
nasze-kochane-prosiaki.blogspot.com
Beti i mi bedzie niezmiernie milo jak zajrzycie

Prześlij komentarz