Przyjaciel #4

wtorek, 5 lutego 2013

| | |
Hejooo!!

No patrzcie jak nasze niewielkie gronko się powiększa. Coraz więcej świnek mamy tutaj u nas. ;)


Dzisiaj chcę wam przedstawić 2 świnki. Samiczkę i samca. Stasio nie jest już rodzynkiem w stadzie dzisiaj dochodzi nowy samczyk Maksymilian(Maksio). Jego właścicielka pisze:
No to Maks ma 3 lata dostałam go 10 września dzień przed moimi urodzinami wybrałam go bo był jedyną świnką, która siedziała samotnie w kącie gdy inne skakały na szyby akwarium. Bardzo lubi hasać po podwórku wiosną. Jak wołam go Maksiu kilka razy to przychodzi (mądrala :)) Jest bardzo zżyty ze mną. Najbardziej lubi mlecz, a tak na codzień lubi marchewkę, sianko i ziarna.,
Maksio to rozetka. No wyjęłam mu domek, bo jest trochę strachliwy... Boi się wody jak nie wiem co. Jest zze mną bardzo zżyty. Jest naprawdę mądry (jak go wołam przychodzi, jak pies :D) Bawi się ze mną, nie wiem jakieś tunele.... Dużo spędza czasu u mnie na rękach. Chociaż nie zawsze wyrabiam się z nauką zawsze mam dla niego czas.  Bardzo go kocham. <3 Trochę dużo sika, ale da się to znieść. :D Trochę się o niego martwię bo od wakacji wyskoczyła mu duża gula, nie wiem co to jest, ale żadem rak czy coś bo dużo czytałam na ten temat. :D

My będziemy trzymać kciuku za Maksia, żeby ta gula była bezpieczna i nieszkodliwa. Maksio jest przeuroczy i każdy się w nim zakocha. Maksio Trzymamy kciuki za twoje zdrowie!
                                                                                                                            Twoje stado ! <3


Tak o to opisuję jego pani, ale żebyście nie musieli sobie go sami wyobrażać to pokaże wam tego dżentelmena na zdjęciu.. :)


Przecudny nieprawdaż? :*
Ślicznioch! 


Mamy jeszcze Muffinkę, ale niestety nie wiemy o niej nic, a nic, ponieważ to od koleżanki, która skontaktowała się z jakąś dziewczyną mi wysłała zdjęcia i o nic nie zapytała. :) 
Więc bardzo prosimy właścicielke Muffinki, Jeśli to czyta niech prześle na moją pocztę : ineska252@o2.pl 
Informacje o prosiaczku, bardzo chcieli byśmy ja poznać. :) 
                                                                                               Stado czeka na informacje <3 


No więc : Ogłaszam, że witamy w w stadzie Maksia i Muffinkę <3 


Ok! Na dzisiaj to wszystko! 
Paaa <3 





2 komentarze:

Unknown pisze...

Ojej jakie słodziaki <3 :o

Ola8910 pisze...

Słodkie są. Może i ja swoją wyślę, ale nie wiem co o niej napisać :D
Pozdrawiam :*

Prześlij komentarz