No to start ...!

piątek, 8 lutego 2013

| | |
Hejka :)

Jak widzicie po temacie, będzie to związane z bieganiem. Wczoraj wypuszczałam Lucynkę i położyłam się na dywanie, ona chodziła w okół mnie, robiła ,,patrol'' i kładła się obok mojej głowy lub kłada ją na moją rękę. Było to bardzo słodkie i przyjemne. <3

Później kiedy już odpoczęła zaczęła biegać w okół mnie jak dzika i sie tylko zatrzymywała przede mną na chwilkę i biegła znowu. Zrobiła tak około 15 kółek.    o.O  To było dziwne, ale biegała bardzo szybko. ;)
Później zmęczona kładła się obok mnie. :)  Powtarzała to kilkukrotnie, ale pod koniec wybiegu.. :) Gdy minęło już 1,5 godziny położyła się i zasypiała obok mnie. Maleństwo się zmęczyło. Była oburzona kiedy włożyłam ją do klatki. Chyba podobało jej się spanie na dywanie. :)
Mój słodziaczek. Od dzisiaj będę starała się robić zdjęcia nowe. ;)



Oto Lucynka <3







Lucynka już w klatce dostała kolacyjkę <3 

Ok, to na tyle dzisiaj :) 
To paaa <3 

3 komentarze:

Ola8910 pisze...

Śliczne maleństwo. Ma takie śliczne kolorki. Moja świnka morska jest nieco większa :D
Zapraszam do mnie http://our-favourite-pets.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ona jest taka śliczna *.* Mam pytanie ty masz w klatce zwykle trociny czy granulat?
Pozdrawiam :*

Unknown pisze...

Ja mam zwykłe trociny zmieszane troszkę z siankiem, a granulat mam w kuwecie ( która stoi w klatce ta niebieska) I tam sypię kranulat. :)
Zmieszane z siankiem dla tego, że z paśnika sie sypie no i się miesza po jednym dniu i jest mięciusio <3
Pozdrawiam! :)

Prześlij komentarz