Przyjaciele # 3

niedziela, 3 lutego 2013

| | |
Hejka!

Nie myślałam, że będziemy mieli, aż tyle przyjaciół. Bardzo nas to cieszy! :)

Klara dołączyła do naszego grona właśnie dzisiaj. Bardzo lubi jeść i wygrzewać się w łóżku swojej pańci. <3
Jest świnką gładkowłosą i jest przecudna ! <3



Tak, tak wiem, ze trudna wam odciągnąć wzrok od prosiaczka, ale tutaj mamy jeszcze niespodziewanego przyjaciela. Powiem wam, że to nie świnka. Jest to królik holenderski. Wabi się Lilu i ma 3 latka. :) 
Także jest prześliczna. Często wyprowadzałam ją na spacerki jak była mała jest to Króliczka mojej przyjaciółki. Mamy zamiar zapoznać Lucynkę z Lilu, więc ona także jest naszym przyjacielem, tylko takim torszkę niespodziewanym, ponieważ to blog o świnkach. :)) 




Nasza ślicznotka. :) 


Okey! Bardzo się ciesze widząc jak liczne staje się nasze grono przyjaciół. Mam nadzieję, ze ciekawią was moje notki z życia wzięte. ;) 

Pozdrowionka!!
Paaa <3 


0 komentarze:

Prześlij komentarz